خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش نگارخودرو، همزمان با شروع به کار شرکت، با هدف حمایت از مصرف کنندگان، با رویکردی نوین و متفاوت آغاز به کار کرد و از همان ابتدا نکاتی را سرلوحه کار خود قرار داد تا همواره لبخندی توام با رضایت، پاسخ مشتریان نگارخودرو باشد.
اهداف خدمات پس از فروش نگارخودرو:
- گسترش محدوده خدمت رسانی
- آموزش مستمر به مشتری
- بهبود سطح کیفی خدمات
- تامین به موقع قطعات یدکی
- تعمیر دستگاه با کمترین هزینه
- تحویل دستگاه در کوتاه ترین زمان ممکن
- حسن رفتار با مشتری
- درک صحیح از نیازهای مشتریان و تلاش در راستای تامین آنها
منشور حقوق مشتری:
ما بر این باوریم:
- وقت شناسی و حضور بموقع درمحل کار، احترام به حقوق مشتری است.
- با تلاش و کوشش، توجه به قوانین و مقررات شرکت، بهبود مستمر، طراحی فرآیندهای جدید و آموزش پرسنل متعهد، رضایت مشتریان خود را تامین و در راستای انتظارات ایشان عمل کنیم.
- توجه به نظم و آراستگی خود و محیط کار، موجب افزایش عزت نفس و نشاط مراجعه کننده می شود.
- خدمات درخواستی مشتری می بایست در کوتاه ترین زمان به وی ارائه داده شود.
- نمایندگان شرکای تجاری ما بوده و می بایست مطابق با چهارچوب و قوانین شرکت، عمل نمایند.
مشتری حق دارد:
- خدمات درخواستی خود را به طور کامل، با کیفیت مناسب و در کوتاهترین زمان ممکن دریافت نماید.
- چنانچه پس از دریافت دستگاه متوجه هرگونه عیب و نقصی شود، در اسرع وقت آن را عودت داده و دستگاه خود را سالم و بدون نقص دریافت کند.
- دستگاه خود را در محل نمایندگی تست کند و تعمیرکار موظف است تا مکانی را برای این کار اختصاص دهد.
- اطلاعات لازم در خصوص شرایط گارانتی، نحوه استفاده از آن و خدمات دستگاه های غیرگارانتی (تعمیر و تامین قطعات) را دریافت نماید.
- نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق کانالهای ارتباطی (مراجعه حضوری، تماس تلفنی، سایت و اپلیکیشن) واحد ارتباط با مشتریان، به صورت محرمانه و غیرمحرمانه به اطلاع مسئولین برساند.
حوزه های ارائه خدمات پس از فروش:
- پاسخگویی تلفنی و راهنمایی مشتریان
- پاسخگویی در اپلیکیشن نگارخودرو
- پاسخگویی در کانالهای پشتیبانی
- تعمیر دستگاههای مشتریان طبق گارانتی و وارانتی در نمایندگیهای خدمات پس از فروش
شرایط عمومی گارانتی:
- همه محصولات نگارخودرو به مدت یک سال شامل گارانتی تعویض قطعات اصلی محصول به صورت رایگان میشوند.
- وظیفه حفظ و نگهداری از ضمانتنامه به عهده مشتری بوده و المثنی صادر نمی گردد.
- خدمات پس از فروش نگارخودرو، فقط در مراکز مجاز معرفی شده، ارائه می گردد.
- ضمانتنامه شامل تعویض دستگاه نمی شود و در صورت هرگونه خرابی، دستگاه تعمیر خواهد شد.
- محصولات نگارخودرو پس از اتمام دوره ضمانت، به مدت 5 سال از خدمات (تامین قطعات و تعمیرات) با هزینه مصوب، بهره مند خواهد شد.